ZESPÓŁ

Karolina Mikołajczak

Dyrektor merytoryczny, superwizorka, trenerka

Odpowiada za merytoryczne przygotowanie programów edukacyjnych: m.in. cykl szkoleniowy i program merytoryczny Kursu Trenerskiego I i II stopnia, nadzór nad realizacją.

Nadzoruje i prowadzi superwizję prac Zespołu Trenerów – kontroluje i motywuje do samorozwoju trenerów zespołu.

Trenerka umiejętności interpersonalnych, specjalistka z zakresu dynamiki procesów grupowych, kapitału kompetencyjnego z 9 letnim doświadczeniem w pracy. Kompetencje i umiejętności z zakresu psychologii Gestalt, NLP oraz technik teatralnych pozwalają jej budować innowacyjne warsztaty, rozwijające indywidualne predyspozycje uczestników.
Swój warsztat trenera rozwijała w Niemczech, Francji, Stanach zjednoczonych gdzie pracowała przy projektach szkoleniowych.

Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika, edukacja przez sztukę.

Jej myślą przewodnią jest: „edukacja dla działania”.

Główne obszary jej specjalizacji to:

  • Umiejętności interpersonalne – komunikacja, perswazja, budowanie relacji
  • Wystąpienia publiczne
  • Projektowanie szkoleń – analizowanie potrzeb szkoleniowych, wytyczanie celów
  • Facylitacja i moderacja procesów grupowych

null

Agnieszka Burzyńska

Trener Public Relations, strateg, doradca wizerunkowy, przedsiębiorca

Marketingowiec z 18-letnim doświadczeniem. Właścicielka agencji public relations studio PRowokacja. Autorka kilkudziesięciu kampanii PR dla klientów z rynków B2B i B2C. Specjalizuje się w komunikacji dla branż: nowe technologie, IT, FMCG, beauty&lifestyle. Jej siłą jest indywidualne podejście do każdej marki, którego nie znajdziecie w dużych agencjach.

Poszukuje niebanalnych pomysłów, aby zagwarantować firmom i osobom indywidualnym dobry kontakt z otoczeniem i pozytywny wizerunek, pomóc im zaistnieć medialnie.

Jest absolwentką Politechniki Łódzkiej, Studium Menedżerskiego Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarzadzania na Uniwersytecie Łódzkim, stypendystką Fundacji im. Roberta Boscha, dzięki której spędziła rok akademicki na Uniwersytecie im. Schillera w Jenie (Niemcy).

Główne obszary jej specjalizacji to:

  • Komunikacja dla branż: nowe technologie, IT, FMCG, beauty&lifestyledla branż: nowe technologie, IT, FMCG, beauty&lifestyle
  • Public Relations
  • Budowanie strategii PR
  • Personal branding

Adriana Cylwik

Psycholog, psychoterapeuta, trener

Z zawodu i z pasji psycholożka, psychoterapeutka, trenerka. Jej pasją są ludzie – wspieranie ich w rozwoju i samorealizacji.

Od kilku lat pomaga ludziom tworzyć udane związki i relacje międzyludzkie, budować zdrowe poczucie własnej wartości, żyć w harmonii i balansie pomiędzy pracą a życiem zawodowym. Doświadczenia osobiste i zawodowe sprawiły, że zwróciła swą uwagę i zdecydowała się na drogę poświęconą zgłębianiu umiejętności nawiązywania i budowania zdrowych relacji międzyludzkich, by następnie móc efektywniej wspierać innych ludzi w poruszaniu się po świecie interakcji międzyludzkich (romantycznych, przyjacielskich czy też biznesowych).

Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Prowadzi terapię par, rodzin i indywidualną.

Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, gdzie ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia kliniczna. Posiada także dyplom magisterski z pedagogiki wczesnoszkolnej oraz dyplom z filologii angielskiej.

Główne obszary jej specjalizacji to:

  • Budowanie relacji interpersonalnych
  • Wychodzenie z kryzysu
  • Komunikacja
  • Budowanie poczucia własnej wartości
  • Emocje i stres

Aleksandra Krysiak

Koordynator projektów

W Fundacji 11 Muz pracuje od 2014 roku.

Odpowiedzialna za realizację kluczowych procesów w działaniach Fundacji.

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Z wykształcenia pracownik socjalny i specjalista z zakresu polityki społecznej.

W wolnym czasie -> taniec i książki psychologiczne oraz kryminały. Uwielbia gry logiczne.

W Fundacji 11 Muz Innowacje w Kulturze do jej zadań należy m.in.:

  • Rekrutacja uczestników szkoleń i kursów realizowanych przez 11 Muz
  • Koordynowanie przepływu dokumentów w organizacji
  • Organizowanie i prowadzenie archiwum dokumentacji
  • Planowanie i realizowanie od strony logistycznej Festiwalu Warsztatów Pro Bono
  • Organizowanie i koordynowanie wynajmu sal szkoleniowych
  • Prowadzenie i analizowanie dokumentów ewaluacyjnych szkoleń

Barbara Kędzia

Coach, terner

Interesuje ją potencjał drzemiący w człowieku. Wierzy, że człowiek jest silny wewnętrznie, a jej rolą jest tę siłę wydobyć.
Uważa, że ważne jest kreowanie życia według własnego scenariusza.

Jest akredytowanym Coachem ACC ICF oraz certyfikowanym trenerem rozwoju osobistego i zawodowego.
Jako coach zajmuje się rozwojem ludzi również w obszarach zawodowych, m.in. podnoszeniem kompetencji menedżerskich, zwiększaniem efektywności osobistej, budowaniem własnego biznesu.
Pracuje z ludźmi i nie przestaje jej fascynować odmienność jednego człowieka od drugiego.
Posiada akredytację Associate Certified Coach (ACC™) International Coach Federation (ICF) – jest to certyfikat, który jest potwierdzeniem umiejętności oraz doświadczenia coachingowego.

Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie ukończyła studia magisterskie na kierunku zarządzanie.

Główne obszary jej specjalizacji to:

  • Coaching – life, biznes, menedżerski
  • Budowanie relacji międzyludzkich, wzmacnianie umiejętności skutecznej komunikacji
  • Podnoszenie efektywności osobistej , osiąganie równowagi życiowej
  • Podnoszenie samoświadomości i wzmacnianie poczucia sprawczości, decyzyjności, asertywności

null

Wiktoria Czarnecka

Specjalista ds. PR i facylitator kreatywności. Właścicielka firmy Sztyblety PR

Specjalista ds. PR i facylitator kreatywności. Właścicielka firmy Sztyblety PR.

Przed rozpoczęciem indywidualnej pracy, doświadczenie budowała będąc kierownikiem ds. PR i kontaktów z mediami w klubie piłkarskim oraz pracując m.in. dla marek regionalnych czy w agencji PR dla podmiotów komercyjnych. Doradza, szkoli, wykłada na uczelniach w zakresie PR, wystąpień publicznych, personal brandingu czy kreatywności.

Zajmuje się tworzeniem przestrzeni kreatywnej w organizacji. Jest pomysłodawcą oraz współautorką projektu NO SPACE SHEEP – tworzącego rozwiązania które poprawią: komunikację marki, twórcze myślenie, współpracę, wzmocnią liderów. Jest to połączenie architektury, PR oraz myślenia kreatywnego. Zajmowała się procesem design thinking pracując dla Województwa Łódzkiego. Występowała w mediach w roli eksperta, prowadziłam szkolenia z metody myślenia projektowego. Wykonała edycję merytoryczną Handbooka “Design Thinking Zmienia Łódzkie”, który prawdopodobnie mieliście okazję spotkać podczas Festiwalu Myślenia Projektowego.

Z wykształcenia pedagog: animacja społeczno – kulturalna i specjalista ds. PR. Pisze doktorat z zakresu twórczości organizacyjnej. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Łódzkiego oraz Szkoły Trenerów Programu Kultura Rozwoju. Warsztat doskonaliła w Europejskiej Akademii Dyplomacji oraz w Socjomanii.

Główne obszary jej specjalizacji to:

  • public relations
  • komunikacja wewnętrzna marki
  • organizacja eventów
  • CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu
  • media relations
  • PR w marketingu miejsc

Dawid Lasociński

Coach, trener, bloger, fotograf i pasjonat turystyki zrównoważonej

Ciekawość życia i ludzi sprawia, że skupia się i specjalizuje w kilku dziedzinach jednocześnie. Jako coach i szkoleniowiec pracuje z ludźmi szukającymi swojego miejsca na rynku pracy, pomagając im zbudować markę zawodową i osiągnąć pozycję, która nie tylko zapewni im godziwe zarobki, ale też umożliwi rozwój i samorealizację. Pomaga także nie-coachom zaadaptować metody coachingowe w ich pracy zawodowej (w edukacji formalnej i nieformalnej oraz w zarządzaniu).

Początkujących adeptów fotografii wspiera w szlifowaniu umiejętności, które pozwolą im opanować najważniejsze funkcje aparatu oraz wykonywać coraz lepsze zdjęcia, a z miłośnikami słowa pisanego pracuje nad stworzeniem interesujących blogów i wykorzystaniem tego narzędzia w pracy zawodowej. Pasjonatom oraz organizatorom turystyki stara się zaszczepić idę zrównoważonej turystyki.

Ukończył coachingowe studia podyplomowe na Collegium Civitas, kurs trenerski w 11 Muzach, współpracuje z agencją Fotograficzną „Forum” i prowadzi popularnego bloga „Świat Hegemona”.

Główne obszary jego specjalizacji to:

  • Wsparcie coachingowe
  • Budowanie fundamentów marki osobistej
  • Wykorzystanie metod coachingowych w edukacji i zarządzaniu
  • Podstawy fotografii
  • Blogowanie – podstawy wordpressa i SEO, tworzenie wartościowych tekstów, budowanie społeczności wokół bloga
  • Turystyka zrównoważona

Natalia Hofman

Trener, Psycholog, Design Thinker

Trener, Psycholog, Design Thinker, Autorka Śniadań biznesowych na obcasach dla Kobiet.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Łódzkim, Absolwentka Szkoły Trenerów PKR. Aktualnie Studentka Psychologii Śledczej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Specjalizuje się w rozpoznawaniu mikroekspresji i psychologii kłamstwa. Ostatnie 5 lat poświęciła na zgłębianie tajemnic psychologii kłamstwa, komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

Jest Trenerką z ogromną praktyką w biznesie. Cztery lata temu wzięła udział w Projekcie „Kreatywna Przedsiębiorczość”, w której wygrała 30tysięcy i otworzyła własną Firmę – Stylowy Event. Polegając na własnych strategiach marketingowych promocji firmy – utworzyła autorskie wydarzenie – Sjestę w Julianowskim. Po ogromnym sukcesie powstało kolejne jej wydarzenie – Śniadania biznesowe dla Kobiet, które do tej pory co miesiąc odwiedzają dziesiątki Kobiet z całego regionu. Oprócz tego Managerka firmy Business Link w Łodzi – w której w niecały rok osiągnęła 200% wzrostów w sprzedaży. Dzięki jej doświadczeniu w biznesie szkoli w zakresie zakładania i prowadzenia własnych firm, projektuje strategie marketingowe metodologią design thinking oraz uczy jak wykorzystywać komunikację werbalną i niewerbalną w autoprezentacji, rekrutacji nowych pracowników, negocjacjach czy właściwym wizerunku biznesowym.
Prowadziła szkolenia dla m.in : Zwinnej Łodzi, Instytutu Psychologii w Łodzi, Business Link Poland, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, Fundacji Mam Marzenie, 11 Muz, oraz ponad 100h design thinking, w tym dla Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki.

Główne obszary jej specjalizacji to:

  • Psychologia kłamstwa
  • Design thinking
  • Wizerunek biznesowy
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Własna firma – pisanie biznesplanu, analiza rynku, określanie celów, dopasowanie działań sprzedażowych i marketingowych

Paweł Makowski

Trener, przedsiębiorca, montażysta filmowy

Jako przedsiębiorca współtworzy firmę produkująca gry planszowe i karciane, które dotarły do 7 krajów europejskich. Przetestował w ramach swojej spółki kilka modeli biznesowych i wciąż uwielbia szukać kreatywnych modeli działania. Jego kolejne przedsięwzięcie to nowa  marka lodów tajskich – Bangkok, która swój pierwszy punkt uruchomiła w 2017 roku.
Jako montażysta filmowy, zajmuje się głównie filmem dokumentalnym, który jest najbardziej wymagającym gatunkiem filmowym. Ceni człowieka i historię, która go ukształtowała. Lubi poprzez opowiadanie obrazem wpływać na emocje widza.

Jako trener uwielbia wraz z uczestnikami tworzyć kreatywne rozwiązania dla ich problemów i wyzwań przed jakimi stają. Uwielbia szukać rozwiązań, które usprawnią ich model biznesowy i pomogą wyróżnić się na rynku. Z dużą przyjemnością dzieli się także wiedzą na temat realizacji i montażu filmów, zarówno od strony technicznej jak i od umiejętności kreowania ciekawych historii.

Absolwent filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim i montażu filmowego w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Absolwent Szkoły Trenerów PKR

Główne obszary jego specjalizacji to:

  • Modelowanie biznesowe
  • Blue Ocean Strategy
  • Kreatywność i twórcze rozwiązywanie problemów
  • Storytelling
  • Realizacja i montaż filmów

Jolanta Pieniek

Specjalistka od marketingu, blogerka, copywriterka, właścicielka własnego biznesu.

Absolwentka Socjologii oraz Finansów i Rachunkowości na Uniwersytecie Łódzkim, Akademii Menedżerskiej w Szkole Głównej Handlowej.
Ukończyła Kurs Trenerski I stopnia organizowanego przez 11 Muz.

Na co dzień zajmuje się analizami działań marketingowych oraz tworzeniem strategii marketingowych. Właścicielka marki Na Łysej Górze, która koncentruje się na pomocy kobietom w tworzeniu, prowadzeniu i rozwijaniu ich biznesów.
Swoją wiedzę i umiejętności wykorzystuje z pasją prowadząc firmowe kanały w Social Mediach.
Współpracuje jako redaktor działu Biznes i edukacja z prestiżowym magazynem branży beauty LNE.

Miłośniczka Facebooka. Ma na swoim koncie kilkaset godzin szkoleń zamkniętych z zakresu tego najpopularniejszego z kanałów Social Media realizowanych dla różnych podmiotów.

Z wielkim zaangażowaniem pogłębia swoją wiedzę z dziedziny marketingu on-line korzystając z kursów i szkoleń organizowanych przez Amy Porterfield, Mary Forleo, czy Gury’ego Vaynerchuka.

Główne obszary jej specjalizacji to:

  • Analiza działań marketingowych
  • Tworzenie strategii marketingowych

null

Aleksandra Ruta

trener przedsiębiorczości, project manager

Doświadczony Project Manager i Produkt Manager – prowadzenie projektów od strony biznesowej oraz jako pracownik IT. Kilkunastoletnie doświadczenie w branży bankowości, finansów oraz IT. Przedsiębiorca. Jej pracę cechuje skuteczność, kreatywność, innowacyjność, odpowiedzialność i współpraca. Jako trener i wykładowca wspiera w edukacji finansowej kobiety, przedsiębiorców oraz w rozwoju kompetencji przyszłości pokolenie Y i Z. Uwielbia energię szkoleń, podczas których uczestnicy odnajdują swoje drogi realizacji celów życiowych i biznesowych, wzmacniają komunikację i pracę w grupie. Opracowała i poprowadziła wykłady, programy szkoleniowe dla 1000 dorosłych oraz dzieci na wyższych uczelniach ekonomicznych w Polsce oraz w ramach własnych, otwartych szkoleń. Doświadczenie projektowe, edukacyjne, sprzedażowe oraz obsługi klienta ugruntowała sprzedając 4 tysiące miejsc dla uczestników wyjazdów oraz zajęć edukacyjnych organizowanych przez własną firmę Małe Kilometry. Absolwentka: Akademii Ekonomicznej w Poznaniu – Ekonomia: Finanse i bankowość. Studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie: Efektywne Zarządzanie IT w przedsiębiorstwie. 

Główne obszary jej specjalizacji to:

  • Finanse osobiste – zarządzanie budżetem domowym, edukacja finansowa rodziny i dzieci;
  • Finanse przedsiębiorcy – skuteczność, zasady i nawyki w zakresie prowadzenia finansów firmy oraz finansów osobistych;
  • Zarządzanie projektami – przełożenie założeń projektowych na zajęcia integrujące grupę oraz zarządzanie zespołem a także w ujęciu rozwoju kompetencji przyszłości – przedsiębiorczość, odpowiedzialność, współpraca, myślenie adaptacyjne i myślenie projektowe;
  • Doradztwo biznesowe – poszukiwanie pracy, powrót na rynek pracy, zakładanie firmy – doradztwo etat a własna firma, Trening przedsiębiorczości: moja firma – abc, doradztwo biznesowe;
  • Wsparcie startup’ów – budowanie wartości marki, obsługa klienta, PR oraz tworzenie zespołu. organizacja eventów, zatrudnianie, tworzenie biznes planu, tworzenie usług i produktów, określanie celów;
  • Szkolenia dla oświaty i turystyki – nauczanie przyrody, terenoznawstwo – komunikacja i współpraca w grupie, edukacja przygodowa-terenowa, wykorzystanie elementów wolnej edukacji, rozwój kompetencji opiekunów.

buszewicz izabela, mediacje, mediator, szkolenia

Izabela Buszewicz

Prawnik, mediator, trener, Prezes Świętokrzyskiego Centrum Mediacji w Kielcach.

Prawnik, mediator, trener, Prezes Świętokrzyskiego Centrum Mediacji w Kielcach. Specjalista z zakresu komunikacji werbalnej, rozwiązywania konfliktów, negocjacji. Autorka monografii naukowej ,,Metodyka pracy mediatora w sprawach rodzinnych” w ,,Metody  i Formy Pracy z  dziećmi i młodzieżą” oraz współautorka monografii naukowej: “Mediacja jako pozasądowa forma rozwiązywania sytuacji konfliktowych” w  ,,Transformacja Pedagogiczna  na przestrzeni  wyzwań współczesności” Stalowa Wola  2017. Od 9 lat  wpisana na Listę Mediatorów Sądu Okręgowego w Kielcach i Krakowie. Od tego czasu aktywnie prowadzi mediacje z zakresu spraw gospodarczych, cywilnych pracowniczych i rodzinnych. Przeprowadziła 600 mediacji zakończonych ugodą. Doświadczenia osobiste i zawodowe sprawiły, że pomaga w budowaniu, wzmacnianiu i utrzymaniu relacji biznesowych, partnerskich i pracowniczych oraz w komunikacji i  rozwiązywaniu konfliktów. Organizator  i pomysłodawca wydarzeń: Kieleckich Dni Mediacji w Kielcach, Cyklu debat Oksfordzkich w Kielcach. Szkoli: bo jej  pasją  jest  praca z  ludźmi. Wspiera bo rozumie, że  każdy potrzebuje wsparcia w poszukiwaniu  inspiracji do działania i znalezienia rozwiązań. Uważa, że wszelkie trudności są do pokonania. Motywuje: bo problemy nie istnieją są tylko sprawy do rozwiązania.

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie ,,Mediator w standardzie Magnus” (Master of Business Mediation). Jest także  Certyfikowanym Trenerem Fundacji 11 Muz oraz Certyfikowanym Trenerem i  Facylitatorem ITFF. 

Główne obszary jej specjalizacji to:

  • Komunikacja werbalna
  • Rozwiązywanie konfilktów
  • Negocjacje