SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

Jesteśmy przekonani, że wiedza powinna być praktyczna dlatego nasze szkolenia i warsztaty skoncentrowane są wokół budowania konkretnych kompetencji podnoszących jakość pracy.

Każda stworzona przez nas oferta, poprzedzona jest badaniami potrzeb.

Rzadko kiedy gotowy produkt, dostępny na rynku odpowiada szczegółowym potrzebom konkretnej firmy, instytucji czy zespołu. To tak jakbyś przez Internet kupował/a marynarkę w rozmiarze M. Trudno, żeby zawsze leżała idealnie.

Możesz sprawdzić co jest dla nas ważne w projektowaniu szkoleń.

  1. chcemy poznać bliżej Twoje potrzeby
  2. przeanalizujemy Twoją sytuację i zaprojektujemy szkolenie szyte na miarę
  3. przeszkolimy ludzi w czasie i miejscu jakie jest dla Ciebie najlepsze
  4. po szkoleniu otrzymasz raport ze wskazówkami jak podtrzymać rezultaty

Na Twoje życzenie zbadamy wskaźniki ROI (Return On Investment) aby wykazać jakie oszczędności przyniosą Ci nasze kompleksowe programy szkoleniowe, które uczą nowych zachowań i sposobów reagowania na sytuacje.

Pracujemy z wykorzystaniem aktywnych metod warsztatowych, sięgamy do Case’ów, facylitacji i moderacji pracy grupowej. Nasz sposób pracy nie pozwala uczestnikom pozostać biernym słuchaczem. Dynamika pracy wymusza uczenie przez działanie.

OTO OBSZARY NASZYCH DZIAŁAŃ SZKOLENIOWYCH:

1

KOMUNIKACJA

2

  ZARZĄDZANIE WIEDZĄ

3

ZESPOŁY

KOMPLEKSOWE METODY PRACY

Sesje facylitacji

Facylitator, to niezależna osoba towarzysząca zespołowi w trakcie jego pracy, podczas spotkania, zebrania. Zadaniem facylitatora jest dostrzeganie procesu grupowego, przejawiającego się w sposobach komunikacji i reakcji między członkami zespołu. Facylitator dostrzega konflikty i pomaga pracować nad rozwiązaniem ich, pozwalając tym samym koncentrować się nad celem spotkania. Facylitator nie ingeruje w wartość merytoryczną pracy zespołu, odnosi się do sposobów pracy.
Jeśli uważasz ze Facylitator pomoże usprawnić procesy w Twojej firmie czy organizacji skontaktuj się z nami.

Kiedy zgłosić się do nas ?

  1. Kiedy czujesz, że coś jest nie tak, ale nie potrafisz jednoznacznie stwierdzić o co chodzi.
  2. Kiedy istnieje potrzeba spojrzenia z dystansem na to co się dzieje.
  3. Kiedy „klimat” w firmie się popsuł.
  4. Kiedy trudno ruszyć z nowym projektem lub gdy dopadł Cię impas.
  5. Kiedy Twoja firma, projekt poniósł porażkę i nie wiesz jak wyciągnąć wnioski i stanąć na nogi.
  6. Jeśli zespół jest zróżnicowany.
  7. Kiedy pracy zespołowej towarzyszą konflikty.
  8. Kiedy chcesz wyjaśnić niedomówienia i ruszyć do przodu.
  9. Kiedy chcesz zdiagnozować przyczyny trudności.
  10. Kiedy chcesz wprowadzić duże zmiany w strukturze, sposobie pracy lub celach pracy zespołu.

Sposób organizacji spotkań facylitacyjnych, potrzeb i oczekiwań względem procesu facylitacji pozostaje do omówienia. Zapraszamy do kontaktu!

mail Email: k.mikolajczak@11muz.pl

tel
Telefon: (42) 298-82-16

Case Study

Analiza przypadków to metoda, która opisuje zjawiska jakie miały miejsce. Zazwyczaj są to sytuacje problematyczne bądź takie, które wymagają specjalnych działań. Dzięki analizie przypadku można określać przyczyny i skutki i przede wszystkim wyciągnąć wnioski i zaprojektować działania, które pozwolą uniknąć nieefektywnych albo nawet szkodliwych dla firmy bądź zespołu działań.

Zbieranie spisanych doświadczeń, budowanie z nich port-folio ma bardzo pozytywne znaczenie dla dużych i rozproszonych firm, których zakres działań wymaga wielozadaniowości pracowników. Ale także dla firm z branży innowacji, ponieważ dostarcza analiz efektywności.

Wypracowane w ten sposób wnioski budują know-how organizacji i wspierają wprowadzanie praktycznych procesów. Z płynących doświadczeń można przewidywać ryzyka i planować działania. Wnioski z case’a umożliwiają rozbudowanie struktur i zwiększanie zasięgu działań firmy czy organizacji.

Jeśli chcesz nauczyć się jak zbierać własne doświadczenia, uczyć się z nich wypracowywać skuteczne działania napisz do nas. Praca nad Case’m nie musi angażować całego zespołu – nauczymy Cię jak przygotowywać i opracowywać dane, przeprowadzimy proces case study z Twoim zespołem.

 

Kiedy zgłosić się do nas:

 

  1. Kiedy Twoja firma jest w czasie intensywnego rozwoju i rozrasta się.
  2. Kiedy Twoja firma ma wprowadzić zmiany: nowe standardy, procedury.
  3. Kiedy pracujesz w obszarach innowacji, gdzie każdy kolejny projekt na być lepszy od poprzedniego.
  4. Kiedy Twoja firma pracuje dla określonego klienta, który jest specyficzny.
  5. Kiedy Twoja forma pracuje w rozproszonych strukturach, oddziałach, kiedy pracownicy komunikują się zdalnie i chcesz wypracować standardy sprawnej komunikacji.
  6. Kiedy efektywność działań twojego zespołu spadła i chcesz zdiagnozować przyczyny.
  7. Jeśli chcesz przewidzieć skutki Twoich planowanych działań.
  8. Kiedy planujesz zbudować swoje Know-How.
  9. Kiedy chcesz się uczyć na własnych sukcesach i porażkach.
  10. Kiedy wypracowujesz strategie efektywności i planujesz rozwój kapitału kompetencyjnego.

Oczekiwania i potrzeby względem pracy z Casem zostają indywidualnie określone. Tak samo jak organizacja procesu. Zapraszamy do kontaktu.

mail Email: k.mikolajczak@11muz.pl

tel Telefon: (42) 298-82-16

Wykonaj 4 kroki:

  1. zbadaj swoje potrzeby – wypełnij ankietę
  2. wyślij nam swoje wyniki ankiety lub zadzwoń do nas
  3. przygotujemy dla Ciebie ofertę a następnie …
  4. będziesz mógł podjąć decyzję co do dalszej współpracy

Zajrzyj do zakładki Case Studies by przyjrzeć się jak pracujemy.

« 2017-12 »

Pon Wt Śr Czw Pią Sob Nie
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

ZADAJ PYTANIE

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości